Συχνές Ερωτήσεις

ΓΕΝΙΚΑ

Για να κάνω την παραγγελία μου από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, είναι υποχρεωτικό να κάνω εγγραφή;

Όχι, μπορείτε να κάνετε γρήγορα και εύκολα την παραγγελία σας χωρίς να χρειαστεί να κάνετε εγγραφή στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σε περίπτωση όμως που κάνετε εγγραφή, απολαμβάνετε επιπλέον υπηρεσίες που προσφέρει η MartinHome (πχ Λίστα αγαπημένων, αποθήκευση παραγγελιών κτλ).

Είναι όλα τα προϊόντα που βλέπω στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα διαθέσιμα;

Στη MartinHome προσπαθούμε να έχουμε όλα τα προϊόντα μας διαθέσιμα για παραγγελία. Παρ όλα αυτά υπάρχουν περιπτώσεις, όπου κάποιο προϊόν έχει εξαντληθεί ή έχει καταργηθεί. Για να είστε 100% σίγουροι ότι η παραγγελία που κάνατε δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα σχετικά με την διαθεσιμότητα των προϊόντων, κάποιος εκπρόσωπος της εταιρίας θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας, το πολύ σε 1 εργάσιμη ημέρα από την στιγμή που κάνετε την παραγγελία σας.

Θα μου στείλετε επιβεβαίωση παραγγελίας μέσω e­mail;

Εφόσον στην παραγγελία σας, έχετε δώσει ένα έγκυρο e­mail επικοινωνίας, θα σας στείλουμε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας μέσα σε 24 ώρες από την στιγμή που την δημιουργήσετε. Η παραγγελία σας θα μπει σε επεξεργασία εφόσον φανεί η κατάθεσή σας.

Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να δείτε όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής εδώ.

Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής / χρεωστικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα σας;

Προκειμένου να ολοκληρώσεις την αγορά σου πληρώνοντας μέσω πιστωτικής κάρτας, οδηγείσαι στον ασφαλή ιστοχώρο της τράπεζας Eurobank, όπου και πληκτρολογείς τα στοιχεία της πιστωτικής σου κάρτας. Τα στοιχεία αυτά δεν αποστέλλονται πίσω στην martinhome.gr. Η συναλλαγή σου και τα στοιχεία της κάρτας σου διασφαλίζονται από την τράπεζα Eurobank.

Τι θα πρέπει να γνωρίζω για την απόχρωση των προϊόντων;

Έχει καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για να απεικονιστούν με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια οι χρωματισμοί των προϊόντων, αλλά πάντα υπάρχει η περίπτωση για μικρές χρωματικές διαβαθμίσεις με την πραγματικότητα, οι οποίες οφείλονται στην εκάστοτε ποιότητα και ανάλυση οθόνης, την οποία επιλέγει ο κάθε χρήστης.

Μπορούν να επιλεγούν άλλα χρώματα, διαστάσεις από αυτά που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα;

Έχουμε μια μεγάλη ποικιλία και είμαστε σχεδόν σίγουροι ότι θα βρούμε κάτι κατάλληλο σύμφωνα με τις διαστάσεις και τα χρώματα που επιθυμείτε.

Μπορώ να κάνω παραγγελία για κάποιον άλλον;

Βεβαίως, αρκεί να μας υποδείξετε τα στοιχεία τιμολόγησης που θα γίνει η χρέωση, και τα στοιχεία παράδοσης. Εάν δεν θέλετε η απόδειξη ή το τιμολόγιο να φτάσει στα χέρια του παραλήπτη, θα πρέπει να μας το πείτε.

Παρέλαβα την παραγγελία μου, αλλά τελικά θέλω να την επιστρέψω. Μπορώ;

Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο προϊόν το οποίο θέλετε να επιστρέψετε, επικοινωνείτε μαζί μας για την διευθέτηση της παραγγελίας. Απαραίτητη προϋπόθεση να μην έχει προηγηθεί οποιαδήποτε μορφής συναρμολόγησης, χρήση και το προϊόν να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία. Εφόσον έχει προηγηθεί κανονικά παραλαβή του προιοντος από τον πελάτη , τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν εξ΄ολοκλήρου τον πελάτη , καθώς και η νέα μεταφορά ( σε περίπτωση που υπάρξει) βαρύνει τον αγοραστή. Τα αρχικά έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται . Ενημερωθείτε αναλυτικά εδώ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Ποιο είναι το κόστος της μεταφοράς;

Το κόστος μεταφοράς καθορίζεται με βάση το όγκο των προϊόντων, τον τόπο προορισμού και την τοποθεσία του προμηθευτή. Τα μεταφορικά έξοδα υπολογίζονται αυτόματα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που δεν έχουμε έχουμε κάποια προσφορά για την τοποθεσία σας, μπορούμε να δρομολογήσουμε την παραγγελία σας μέχρι το πρακτορείο μεταφορών της επιλογής σας. Σε κάθε περίπτωση, αφού δημιουργήσετε την παραγγελία σας, κάποιος εκπρόσωπος της εταιρίας θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας, το πολύ σε 1 εργάσιμη ημέρα για να επιβεβαιώσετε ότι συμφωνείτε με τα μεταφορικά έξοδα της παραγγελίας σας.

Πόσο γρήγορα θα φτάσει η παραγγελία μου;

Κάνουμε τα αδύνατα δυνατά για να έχετε την παραγγελία σας άμεσα. Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τα παρακάτω:
◙ Την αμεσότητα του πρακτορείου μεταφορών της περιοχής σας.
◙ Τον χρόνο που χρειάζεται ο προμηθευτής/κατασκευαστής για να μας προμηθεύσει το προϊόν.

Μου παρέχετε κάποια εγγύηση;

Είμαστε πίσω από την ποιότητα και την απόδοση όλων των προϊόντων μας. Παρακαλούμε κατά την παραλαβή να γίνει έλεγχος των προϊόντων προτού υπογράψετε, για ευνόητους λόγους. Στο ατυχές γεγονός, τα έπιπλα να έρθουν με κάποιο ελάττωμα, μην ανησυχείτε, θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να επιλυθεί το πρόβλημα σας!

Τι συμβαίνει σε περίπτωση που δεν παραλάβω την παραγγελία που έχω ολοκληρώσει;

Σε αυτή την περίπτωση που δεν παραλάβετε την παραγγελία που αποστείλατε, λόγο δική σας υπαιτιότητας και αυτή φτάσει στο σημείο παράδοσης τότε επιβαρύνεστε τα μεταφορικά αποστολής και επιστροφής της παραγγελίας.