Ταυτότητα Επιχείρησης

Τo www.martinhome.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα διάθεσης προϊόντων μέσω του Διαδικτύου.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί υπό τους όρους και προϋποθέσεις της εταιρείας ‘’MARTIN HOME’’. Καλοχώρι Θεσ/νίκης ,Τέρμα Πόντου, Απέναντι από τον Βιολογικό Θεσσαλονίκης Τ.Κ. 57009.
Η χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος προϋποθέτει την αποδοχή όλων των κατωτέρω όρων και προϋποθέσεων. Επομένως, εάν ο χρήστης διαφωνεί με κάποιους ή όλους τους όρους χρήσης της παρούσας ιστοσελίδας οφείλει να απέχει από την χρήση αυτής, άλλως τεκμαίρεται ότι έχει αποδεχτεί όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις λειτουργίας της.

Όροι Χρήσης

Η εταιρεία μας αναγνωρίζει τόσο τη σπουδαιότητα διασφάλισης των προσωπικών δεδομένων των χρηστών και την εγκαθίδρυση αισθήματος ασφάλειας για τις συναλλαγές τους, όσο και την αναγκαιότητα εφαρμογής των πλέον σύγχρονων, προηγμένων και αποδεδειγμένων αξιόπιστων μεθόδων και πρακτικών για τη διασφάλιση της ποιότητας και της ασφάλειας των συναλλαγών, ειδικότερα των οικονομικών, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.martinhome.gr
Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του www.martinhome.gr είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε προσωπικά σας στοιχεία (όνομα, επώνυμο, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αποστολής προϊόντων κλπ.) για να διεκπεραιώσουμε παραγγελίες σας ή για να απαντήσουμε σε κάποιο ερώτημά σας. Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του ηλεκτρονικού καταστήματος, τηρούνται αποκλειστικά και μόνο για λόγους που αφορούν τις συναλλαγές σας μαζί μας, την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο. Όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας κρυπτογραφούνται και φυλάσσονται με απόλυτη ασφάλεια.
Επίσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής ποιότητας υπηρεσιών, η εταιρεία μας χρησιμοποιεί την υπηρεσία Skroutz Analytics. Μέσω της υπηρεσίας αυτής κοινοποιούνται ανώνυμα στατιστικά χρήσης στο Skroutz.gr, ενώ τα δεδομένα που λαμβάνονται μέσω αυτής της υπηρεσίας καλύπτονται από την πολιτική απορρήτου του Skroutz.gr, την οποία μπορείτε να βρείτε στο https://www.skroutz.gr/privacy.
Βεβαιώνεται ότι μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των παραγγελιών. Κατά τα λοιπά η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ δεσμεύεται να μην αποκαλύψει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από τους ίδιους ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής. Τα προσωπικά δεδομένα που δηλώνονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από αυτό ή συνεργαζόμενες με αυτό επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης. Το σύνολο των εγγράφων και ηλεκτρονικών στοιχείων που θα ανταλλαχθούν μεταξύ των μερών στα πλαίσια της πώλησης θα τηρούνται από την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.
Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε ανά πάσα στιγμή πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα, τα οποία επεξεργαζόμαστε. Επιπλέον, έχετε το δικαίωμα πληροφόρησης για το εάν διατηρούμε προσωπικά σας δεδομένα και, αν ναι, ποια είναι τα δεδομένα αυτά, όπως επίσης και για το λόγο και για το χρονικό διάστημα διατήρησης/χρήσης του. Επίσης, μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας, χωρίς αυτό να επηρεάζει τη νομιμότητα της επεξεργασίας για το προηγούμενο διάστημα. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την χρήση των προσωπικών σας δεδομένων, αλλά και για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτά ή να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο +30 2317 00 9494 ή στο info@martinhome.gr
Δια του παρόντος διαδικτυακού καταστήματος δύναται να συγκεντρώνονται μη προσωπικά στοιχεία αναγνώρισης των χρηστών χρησιμοποιώντας αντίστοιχες τεχνολογίες, όπως cookies ή/και την παρακολούθηση διευθύνσεων Πρωτοκόλλου και άλλα παρόμοια όπως αυτά προκύπτουν από την επικοινωνία του προγράμματος πλοήγησης και περιήγησης (web browser) με τον εξυπηρετητή (server). Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στο σκληρό δίσκο κάθε χρήστη/επισκέπτη και δε λαμβάνουν γνώση οποιουδήποτε εγγράφου ή αρχείου από τον υπολογιστή του, ούτε και οδηγούν στην ταυτοποίηση του υπολογιστή του με οποιοδήποτε πρόσωπο. Χρησιμοποιούνται για τη διευκόλυνση πρόσβασης του χρήστη/επισκέπτη όσον αφορά τη χρησιμοποίηση συγκεκριμένων υπηρεσιών ή/και σελίδων του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ο χρήστης/επισκέπτης του παρόντος διαδικτυακού καταστήματος μπορεί να ρυθμίσει το πρόγραμμά του για πλοήγηση και περιήγηση ιστού (web browser) κατά τέτοιο τρόπο ώστε είτε να τον προειδοποιεί για τη χρήση cookies σε συγκεκριμένες υπηρεσίες, είτε να μην επιτρέπει την αποδοχή της χρήσης cookies σε καμία περίπτωση. Η συλλογή όλων των δεδομένων που εμπίπτουν στην κατηγορία των προσωπικών δεδομένων που λαμβάνει το www.martinhome.gr, τα οποία είτε τα αποστέλλουν κατά περίπτωση οι χρήστες ή συγκεντρώνονται κατά την πλοήγηση – περιήγηση και χρήση του διαδικτυακού τόπου από τους χρήστες, πραγματοποιείται σύμφωνα με τους Ν. 2472/1997 (με τις τροποποιήσεις του Ν. 3625/2007) και Ν. 3471/2006 για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.martinhome.gr λειτουργεί σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και τηρεί με ασφάλεια τα προσωπικά σας δεδομένα για όσο χρονικό διάστημα είστε εγγεγραμμένος σε κάποια υπηρεσία του www.martinhome.gr τα οποία διαγράφονται εφόσον ανακαλέσετε τη συναίνεσή σας.

GDPR

Οι πληροφορίες που παρέχετε στον διαδικτυακό μας τόπο υπόκεινται σε επεξεργασία σύμφωνα με όσα ορίζονται στην ενότητα «Πολιτική Απορρήτου Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων». Με την παροχή των στοιχείων σας και τη χρήση του παρόντος διαδικτυακού τόπου δηλώνετε ότι έχετε λάβει γνώση της πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της εταιρείας μας και παρέχετε την συναίνεσή σας για την επεξεργασία των στοιχείων και πληροφοριών που μας παρέχετε. Περαιτέρω, δηλώνετε ότι όλες οι πληροφορίες και τα στοιχεία που μας παρέχετε είναι ακριβή και αληθή.

Τα στοιχεία που αποθηκεύονται έχουν να κάνουν με διάφορους τομείς,όπως:

  • Την δημιουργία και την διατήρηση λογαριασμού πελάτη στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα με σκοπό την ευκολότερη περιαγωγή του χρήστη, την άμεση πραγματοποίηση παραγγελίας,την παρακολούθηση των παραγγελιών του και την ενημέρωση του σχετικά με τις εταιρείες του ομίλου ΜARTIN IKE. Τα στοιχεία που αποθηκεύονται χρησιμοποιούνται αυστηρώς για την διενέργεια των παραγγελιών.
Δεδομένα Λογαριασμού Πελάτη
ΑΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Όνομα
Επώνυμο
e-mail
Διεύθυνση (πιθανότητα ύπαρξης περισσοτέρων από μίας)
Παραγγελίες Πελάτη
Ποσά Παραγγελιών
Αγορασμένα Προϊόντα
Τελευταία μηνύματα μεταξύ πελάτη/e-shop
Τελευταίες αποστολές αυτοματοποιημένων μηνυμάτων παραγγελίας
Τελευταίες συνδέσεις πελάτη
Εγκαταλελειμμένα Καλάθια
  • Την αποστολή μηνύματος μέσω της φόρμας επικοινωνίας του martinhome.gr όπου ο πελάτης εισάγει τα στοιχεία του με σκοπό την δυνατότητα απάντησης από μεριάς μας προς το μήνυμα του.
Δεδομένα Φόρμας Επικοινωνίας
ΑΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
e-mail
Κωδικός Αναφοράς Παραγγελίας

Ασφάλεια

Για την προστασία των στοιχείων που διακινούνται μέσω της Ιστοσελίδας χρησιμοποιείται λογισμικό κρυπτογράφησης. Η αποκρυπτογράφηση των στοιχείων σας είναι εξαιρετικά ισχυρή και θεωρείται πρακτικά απαραβίαστη.

COOKIES

Όπως τα περισσότερα sites στο διαδίκτυο, έτσι και στο www.martinhome.gr χρησιμοποιούμε cookies προκειμένου να αναγνωρίζουμε τον χρήστη και να προσφέρουμε εξατομικευμένες υπηρεσίες. Πιο συγκεκριμένα η σελίδα χρησιμοποιεί τα cookies _ga cookie, _gat_gtag και _gid μέσω της λειτουργίας των Google Analytics για την παρακολούθηση της κινητικότητας του e-shop. Περαιτέρω παράγεται cookie του eshop το οποίο αποθηκεύει τα στοιχεία απαραίτητα για την ορθή λειτουργία του e-shop.

  1. Το www.martinhome.gr ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα. Ωστόσο αναλαμβάνει να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας σε περίπτωση που εκφραστεί αντίστοιχο ενδιαφέρον.
    Προσπαθούμε να εμφανίζουμε στις ιστοσελίδες μας μόνο τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα προς πώληση. Ωστόσο, όλα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας καθορίζονται από την τρέχουσα διαθεσιμότητα και ως εκ τούτου ενδέχεται να αποσυρθούν ή να υποστούν αλλαγές ανά πάσα στιγμή, ακόμα και αφότου έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας. Το προσωπικό μας φροντίζει να επικοινωνεί έγκαιρα μαζί σας για την ενημέρωσή σας σχετικά με την έλλειψη/αλλαγή προϊόντος ή υπηρεσίας προσφέροντάς σας την δυνατότητα να τροποποιήσετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας.
    Οι τιμές των προϊόντων ενδέχεται να υποστούν αυξήσεις ή μειώσεις χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Οι διεθνείς κλιματολογικές συνθήκες και οικονομικές συγκυρίες όπου αυτές επηρεάζουν τα εισαγόμενα προϊόντα μας, πιθανώς να προκαλέσουν αυξομειώσεις στου τιμοκαταλόγους μας.
    2. Για την καλύτερη δυνατή και έγκαιρη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε θερμά να εισάγετε σωστά τα στοιχεία επικοινωνίας σας μην παραλείποντας να σημειώνετε το τηλέφωνο και το email σας. Στοιχεία επικοινωνίας που είναι ανεπαρκή ή έχουν γραφεί με ακατανόητους χαρακτήρες δεν θα λαμβάνονται υπόψιν και οι παραγγελίες δεν θα προχωρούν προς ολοκλήρωση.
  • Οι φωτογραφίες των προϊόντων που είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα της εταιρείας ενδέχεται να έχουν κάποιες αποκλίσεις στα χρώματα και στις διαστάσεις, φαινόμενο απόλυτα φυσικό, αφού σε κάθε παραλαβή προϊόντων ενδέχεται τα υφάσματα, τα χρώματα και οι διαστάσεις να έχουν μικρές αποκλίσεις.
  • Τα προϊόντα της εταιρίας είναι αμοντάριστα σε πακέτο και φέρουν αναλυτικές οδηγίες συναρμολόγησης.
  • To martinhome.gr εισάγει τα προϊόντα του από όλο τον κόσμο και προσπαθεί για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της να έχει το απαραίτητο απόθεμα στην αποθήκη της.
  • Παρ’ όλα αυτά και για λόγους που δεν εξαρτώνται από εμάς, όπως καθυστέρηση στην άφιξη των προϊόντων, φυσικά φαινόμενα, απεργίες, κακή λειτουργία ενημέρωσης της διαθεσιμότητας στην ιστοσελίδα κ.α. ενδέχεται οι διαθεσιμότητες που αναγράφονται να αλλάξουν χωρίς καμία προειδοποίηση.

Τηλεφωνικές Παραγγελίες

Για τηλεφωνικές παραγγελίες μπορείτε να καλείτε στο 2317 00 9494 από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-20:00. Εάν οι γραμμές είναι κατειλημμένες παρακαλούμε να δοκιμάζετε και πάλι μετά από λίγα λεπτά.

Παράδοσεις-Παραλαβές προϊόντων

Τα παραδοτέα κατόπιν της πώλησης προϊόντα και υπηρεσίες αποστέλλονται στη διεύθυνση και στον παραλήπτη που ο πελάτης/χρήστης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από την εταιρεία,με παράδοση επί πεζοδρομίου από την εκάστοτε μεταφορική ή παραλαβή από το πρακτορείο ,ανάλογα με την περιοχή που βρίσκεστε και την μεταφορική που εξυπηρετεί. Η εταιρεία επιλέγει ελεύθερα τα μέσα αποστολής εφόσον ο τόπος παράδοσης εξυπηρετείται από το δίκτυο διανομής της, και τα γνωστοποιεί στον πελάτη είτε τηλεφωνικά είτε στην ηλεκτρονική αλληλογραφία της αποδοχής της παραγγελίας. Ο πελάτης/χρήστης ενημερώνεται με τον παραπάνω τρόπο και για τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας. Αν η αποστολή αφορά απομακρυσμένο ή δυσπρόσιτο προορισμό (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, νησιωτική ή ακριτική περιοχή κτλ.) τότε ο πελάτης/χρήστης υπάρχει η περίπτωση να ενημερωθεί και αργότερα είτε τηλεφωνικά είτε μέσο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).Σε περίπτωση που απαιτείται μεταφόρτωση για την περιοχή που μας έχετε δηλώσει ,προκύπτουν έξτρα έξοδα αποστολής που βαρύνουν τον παραλήπτη .
Παρακαλούμε κατά την παραλαβή να γίνει έλεγχος των προϊόντων. Καμία απαίτηση δεν θα γίνει δεκτή ,εφόσον έχει γίνει η παραλαβή των προϊόντων.

Παραδόσεις σε περιοχές εκτός του Δικτύου Διανομής της εταιρείας – υποχρεώσεις

Σε περίπτωση που ο πελάτης ορίσει στην παραγγελία που θα διαβιβάσει τόπο παράδοσης εκτός του Δικτύου Διανομής της μεταφορικής εταιρείας, δηλαδή εκτός αστικών περιοχών, τότε ο πελάτης υποχρεούται να επιλέξει ο ίδιος τον τρόπο αποστολής με εκ μέρους του εντεταλμένο μεταφορέα, ενώ η εταιρεία εκπληρώνει την υποχρέωσή της για μεταβίβαση και παράδοση του είδους με την παράδοση του είδους σε άρτια κατάσταση και συσκευασία, στο μεταφορέα που ορίζει ο αγοραστής. Ο κίνδυνος από την πώληση στην περίπτωση αυτή μεταβαίνει στον αγοραστή κατά το χρόνο παράδοσης των πωληθέντων εκ μέρους της εταιρείας στο μεταφορέα. Για την υποχρέωση αυτή (περί ορισμού μεταφορέα και απευθείας χρέωσης του πελάτη από το μεταφορέα) θα ενημερώνεται ο πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του.

Γενικοί όροι περί αποστολής προϊόντων και υπηρεσιών

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους τρόπους, τους όρους και τις τιμές αποστολής κατά βούληση και χωρίς προηγουμένη προειδοποίηση υποχρεούμενη να ενημερώσει τους υποψήφιους πελάτες της για τις μεταβολές αυτές με αναθεώρηση των παρόντων όρων χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop).Παρακαλούμε κατά την παραλαβή να γίνει έλεγχος των προϊόντων. Καμία απαίτηση δεν θα γίνει δεκτή ,εφόσον έχει γίνει η παραλαβή των προϊόντων.

Επιστροφές Προϊόντων – Υπαναχώρηση

Κατόπιν της παραλαβής του προϊόντος από τον αγοραστή, ο αγοραστής δύναται να αιτηθεί επιστροφή του προϊόντος εντός 14 εργάσιμων ημερών επικοινωνώντας αρχικά τηλεφωνικά με την εταιρία στο 2317 00 9494. Κάθε αίτηση επιστροφής προϊόντος εξετάζεται ξεχωριστά και μόνο κατόπιν παραλαβής του προϊόντος από τη Martin Home, αποφαίνεται θετικά ή αρνητικά. Τα έξοδα αποστολής για επιστροφή του προϊόντος, βαραίνουν τον αγοραστή (και η μεταφορά του νέου προϊόντος,σε περίπτωση που χρειαστεί) . Ο αγοραστής οφείλει να επιστρέψει στη Martin Home το προϊόν πίσω,  στην αρχική συσκευασία που το παρέλαβε χωρίς να έχει προκαλέσει καμία φθορά ,να μην το έχει χρησιμοποιήσει και να επισυνάψει την αντίστοιχη απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο/δελτίο αποστολής.

Η Martin Home δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημίες που μπορεί να προκληθούν κατά τη διάρκεια μεταφοράς κι επιστροφής τους.

Παρακαλούμε κατά την παραλαβή να γίνει έλεγχος των προϊόντων. Καμία απαίτηση δεν θα γίνει δεκτή ,εφόσον έχει γίνει η παραλαβή των προϊόντων.
Όταν η εταιρία παραλάβει το προϊόν, θα εξετάσει τη συσκευασία, την αιτία επιστροφής του, το ότι το προϊόν όντως πωλήθηκε από την εταιρία μας και θα αποφανθεί για την αποδοχή ή άρνηση του αιτήματος. Ένας εκπρόσωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας και σε περίπτωση αποδοχής της επιστροφής, θα συνεννοηθεί μαζί σας για την επιστροφή των χρημάτων ή την αποστολή νέου προϊόντος.

Ακύρωση Παραγγελίας

Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του πριν την αποστολή του και σε κάθε περίπτωση εντός 24 ωρών από την αγορά του,με την προϋπόθεη ότι η παραγγελία σας δεν εχει ήδη αποσταλεί από εμάς στην μεταφορική προς τον προορισμό της (Αν παρόλα αυτά ο πελατης συνεχιζει να επιθυμεί την ακύρωση ,θα πρέπει να επιβαρυνθείτε και τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος προς την εταιρεία  μας). Αποστείλετε μας  ένα email στο info@martinhome.gr με ΘΕΜΑ: Ακύρωση παραγγελίας e-shop και αποστέλλοντας, μας τα εξής στοιχεία: Ονοματεπώνυμο, Αριθμό παραγγελίας, Συνολική αξία παραγγελίας με ΦΠΑ και ημερομηνία παραγγελίας. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας στο 2317 00 9494, καθημερινές και ώρες 11:00-15:00.
Η εταιρία έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί ακύρωση παραγγελίας που δεν τήρησε την παραπάνω διαδικασία.

Εγγυήσεις

Δωρεάν 2ετής εγγύηση για όλα τα προϊόντα
Έχετε πάντα το δικαίωμα σε ελάχιστη 2ετή εγγύηση χωρίς καμία επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το προϊόν στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία.
Η 2ετής αυτή εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Ωστόσο, η νομοθεσία της χώρα σας μπορεί να σας παρέχει επιπλέον προστασία.

Εγγύηση Martinhome

Όροι και προϋποθέσεις εγγύησης

  1. Πρωτόκολλο εξυπηρέτησης μετά την πώληση

Γενικά: Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο και/ή εγγράφοντας ως χρήστης, Συμφωνείτε να δεσμεύεστε από αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις.

Ο Όμιλος Martin IKE προσφέρει τα εργαλεία  για τη διευκόλυνση της διαχείρισης μετά την πώληση και εγγυήσεις με τον Τελικό Πελάτη.

Εγγύηση: Όλα τα προϊόντα που προσφέρονται στον κατάλογο του Ομίλου Martin IKE έχουν 2 χρόνια εγγύηση σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Καταγγελίες:

– Ο τελικός πελάτης πρέπει άμεσα να αναφέρει πιθανό περιστατικό στον διανομέα και στην επιχείρηση του Ομίλου Martin IKE από όπου αγόρασε το προϊόν

  1. Πώς πρέπει να προχωρήσετε όταν λαμβάνετε μια αποστολή?

Όλα τα είδη μας φεύγουν από την αποθήκη με τη συσκευασία σε άριστη κατάσταση.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να ελέγξετε ότι ο αριθμός των πακέτων που ελήφθησαν ταιριάζει με αυτά που στάλθηκαν. Δεύτερον, επιθεωρήστε κάθε συσκευασία εξωτερικά με μεγάλη προσοχή, για να δείτε αν υπάρχουν σημάδια ότι έχει χτυπηθεί ή χειριστεί με άσχημο τρόπο, όπως εξογκώματα, σκισίματα, τρύπες, Κουτιά σε κακές συνθήκες, σφραγίδες μεταφορικών ή οποιοδήποτε σημάδι που μπορεί να οδηγήσει σε υποψία ότι το αγαθό μπορεί να έχει πάθει ζημιά. Είναι υποχρεωτικό να αφήσετε μια σημείωση και μια υπογραφή στο Δελτίο Παράδοσης, είτε σε χαρτί είτε σε ψηφιακή υποστήριξη, ”ΕΜΦΑΝΗΣ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟ ΠΑΚΕΤΟ” αν υπάρχουν αυτά τα σημάδια. Η μη υπογραφή ενός πακέτου ως “ΟΡΑΤΑ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ” και στη συνέχεια η παρουσίαση εικόνων που δείχνουν ορατή ζημιά σε αυτό ,θα σημαίνει ότι το συμβάν / αίτημα σας, αυτόματα θα απορριφθεί.

  1. Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση συμβάντος?
    Σπασμένο κατά τη μεταφορά, Λάθος προϊόν, λείπει κάποιο προϊόν, Λείπουν κομμάτια)

Στον Όμιλο Martin IKE θα πρέπει άμεσα από την παραλαβή του εμπορεύματος για να ανοίξετε ένα περιστατικό στον Όμιλο Martin IKE μέσω του συνδέσμου ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.

Μόλις αποκτήσετε πρόσβαση στην περιοχή επαφών ( φόρμα επικοινωνίας), πρέπει να αναφέρετε την εφοδιαστική και το τμήμα after-sales για να κατευθυνθεί το ερώτημά σας στο σωστό τμήμα.

– Η παραγγελία δεν ελήφθη, για ερωτήσεις σχετικά με αποστολές που δεν έχουν ακόμη παραληφθεί ή για αποστολές στις οποίες δεν έχετε λάβει όλα τα πακέτα που έχουν σταλεί(μερική παραλαβή)

– Η παραγγελία ελήφθη, για να αναφέρετε περιστατικά αφού λάβετε όλα τα πακέτα της παραγγελίας σας. Πρέπει να προσκομίσετε όλα τα απαιτούμενα έγγραφα όπως σας ζητηθεί. Η αποστολή λανθασμένων ή ανακριβών εγγράφων ή η μη αποστολή τους θα ακυρώσει τη δυνατότητα οποιασδήποτε αξίωσης και θα έχει ως αποτέλεσμα την ακύρωση του συμβάντος.

Αυτά περιλαμβάνουν π.χ. την παραγγελία σας, τις συστατικές που ζητούνται, τις σφραγίδες ή τους αριθμούς των χειριστών που ετοίμασαν την παραγγελία σας.(Ελέγξτε έλεγχο 1 και 2).

Θα πρέπει να δώσετε μια σαφή εξήγηση με όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες στο πεδίο σχολίων. Πρέπει επίσης να προσθέσετε αιτούμενες εικόνες του αντικειμένου της αξίωσης στα συνημμένα.

  1. Πώς μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα με κατασκευαστικό ελάττωμα στον Όμιλο Martin IKE ?

ΒΗΜΑ 1
Συμπληρώστε όλα τα ζητούμενα πεδία.

ΒΗΜΑ 2

Προετοιμάστε τη συσκευασία σε βέλτιστες συνθήκες και παρουσιάστε όλα τα ελαττωματικά προϊόντα ,μέσα σε ένα χάρτινο μεγάλο κουτί/τια. Λάβετε υπόψη ότι τα αρχικά κουτιά των ίδιων των προϊόντων πρέπει να φτάνουν άθικτα, χωρίς αυτοκόλλητα ή κατεστραμμένα. Επομένως, είναι απαραίτητο να ενισχυθούν τα κουτιά από χαρτόνι και να τα σφραγίσετε καλά.

Η εγγύηση καλύπτει κατασκευαστικά ελαττώματα και σε καμία περίπτωση δεν καλύπτει τη φθορά ή την κακή χρήση. Θα επιστρέψουμε μόνο τα χρήματα από τα προϊόντα που έχουν εργοστασιακό ελάττωμα, Επομένως, πρέπει να επιθεωρήσετε εκείνα που εμφανίζουν σημάδια φθοράς ή βλάβης προσεκτικά. Σε περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας ή σφραγισμένα από courier, δεν θα επιστραφεί το 100% της αξίας του προϊόντος. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να προστατεύετε τα επιστρεφόμενα προϊόντα με ένα επιπλέον κουτί από χαρτόνι, ώστε να μην καταστραφούν οι ίδιες οι συσκευασίες των προϊόντων.

ΒΗΜΑ 3

Μόλις παραληφθούν τα προϊόντα, Όμιλος Martin IKE θα αναλύσει το καθένα από αυτά ,και αφού έχουν επαληθευτεί όλα, θα γίνει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων ανάλογα με την περίπτωση. Η διαδικασία ελέγχου και επιστροφής χρημάτων για τα εμπορεύματα μπορεί να διαρκέσει αρκετές μέρες από την παραλαβή του στην αποθήκη μας.

  1. Επιστροφή προϊόντων σε άριστη κατάσταση

Ο Όμιλος Martin IKE μπορείτε να κάνετε υπαναχώρηση εντός του νόμιμου πλαισίου των 14 ημέρων  και τους σχετικούς όρους ,που μπορείτε να δείτε και παραπάνω στις επιστροφές ,υπαναχωρήσεις και ακυρώσεις.

 

  1. Σε ποιες περιπτώσεις o Όμιλος Martin IKE δεν θα επιστρέψει το 100% της αξίας του προϊόντος

-Εάν το προϊόν έχει ξεκάθαρα σημάδια κακής χρήσης, αδικαιολόγητη ζημιά ή φτάνει σε κακή κατάσταση
-Εάν το προϊόν επιστραφεί χωρίς τη συσκευασία, με κατεστραμμένη συσκευασία ή με ετικέτες μεταφοράς που καθιστούν τη συσκευασία μη χρησιμοποιήσιμη , και
-Εάν το προϊόν επιστραφεί με εξαρτήματα ή αξεσουάρ που λείπουν, ή αν η περιγραφή του περιστατικού δεν είναι πραγματική-το προϊόν δεν θα επιστραφεί.
Πολύ σημαντικό: Δεν θα γίνει επιστροφή χρημάτων για προϊόντα που επιστρέφουν στον Όμιλο Martin IKE που δεν είναι ελαττωματικά ή των οποίων η περιγραφή περιστατικού δεν είναι πραγματική. Θα αποθηκευτούν στην αποθήκη μας και θα λάβετε ειδοποίηση. Θα έχετε στη διάθεσή σας 7 ημέρες για να λάβετε την ειδοποίηση για επιβεβαίωση εάν θέλετε τα προϊόντα να επιστραφούν σε εσάς σας μετά την πληρωμή του κόστους νέας αποστολής τους. Εάν δεν λάβουμε καμία επιβεβαίωση ή πληρωμή εντός 7 ημερών, το προϊόν θα απομακρυνθεί και ο Όμιλος Martin IKE δεν θα δεχτεί καμία αξίωση για τα προϊόντα κάτω από οποιεσδήποτε περιστάσεις.

 

  1. Πότε επιστρέφονται τα χρήματα?

Μόλις παραληφθεί το εμπόρευμα στις αποθήκες μας, και αφού ελεγχθεί η κατάσταση του ίδιου, θα προχωρήσουμε σε επιστροφή του ποσού του. Λάβετε υπόψη ότι η διαδικασία επιστροφής χρημάτων μπορεί να διαρκέσει αρκετές εβδομάδες για να αξιολογηθεί το ληφθέν εμπόρευμα.

  1. Τι συμβαίνει εάν εσείς ή ο πελάτης σας δεν συλλέξετε μια παραγγελία?

Όταν μια παραγγελία δεν παραληφθεί από τον παραλήπτη, επιστρέφεται στην αποθήκη μας. Μόλις παραληφθεί στην αποθήκη, αυτόματα διαχειρίζεται από την εξειδικευμένη ομάδα και στη συνέχεια μεταφέρεται στο Τμήμα Διαχείρισης για να επεξεργαστεί την πληρωμή.

Το φορτίο παραγγελίας και η επιστροφή τους στην αποθήκη απαιτούν έξοδα μεταφοράς, τα οποία η εταιρεία ή το πρόσωπο που έκανε την παραγγελία πρέπει να πληρώσουν. Κατά συνέπεια, θα λάβετε μια πληρωμή που αντιστοιχεί στην επιστροφή της παραγγελίας. Λάβετε υπόψη ότι η διαδικασία διαχείρισης μπορεί να διαρκέσει αρκετές εβδομάδες.

  1. Πόσο καιρό είναι η περίοδος εγγύησης?

Η προσφορά της υψηλότερης ποιότητας και την καλύτερη εγγύηση είναι η δέσμευσή μας προς τους πελάτες μας. Όλα τα προϊόντα είναι εγγυημένα για περίοδο 2 ετών από την ημερομηνία παράδοσης.

  1. Τι δεν περιλαμβάνεται στην εγγύηση?

– Ελάττωμα που προκαλείται από αμέλεια, χτυπήματα, κακή χρήση, παραποίηση, λανθασμένης τάσης ή εγκατάστασης ή φθοράς ή σκίσιμο, δεν συμπεριλαμβάνονται.

  1. H εγγύηση θα είναι άκυρη:

– Εάν τροποποιηθούν οι λεπτομέρειες της εγγύησης ή της απόδειξης της αγοράς τροποποιηθεί ή αλλοιωθεί ή αντικατασταθεί: και/ή
– Εάν ο αριθμός αναγνώρισης ή το εγγυημένο προϊόν έχει παραποιηθεί με ή επισκευασμένο χωρίς προηγούμενη άδεια από την Τεχνική Υπηρεσία.